باربری مشهد به عالیشهر | اثاث کشی و حمل بار و اسباب کشی با کمترین تعرفه و نرخنامه از مشهد
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به عالیشهر – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات بوشهر - برازجان  - بندرکنگان - بندردیر -بندرعسلویه - آب پخش - اهرم - خورموج - بندردیلم  خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به عالیشهر -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (بوشهر - برازجان  - بندرکنگان - بندردیر -بندرعسلویه - آب پخش - اهرم - خورموج - بندردیلم ) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


معرفی عالی شهر استان بوشهر
عالی‌شهر، شهری است در استان بوشهر ایران. عالیشهر یک شهرک تازه تأسیس است که سال ۱۳۶۵ در ۲۰ کیلومتری شرق بندر بوشهر ایجاد شده‌است. باربری مشهد به عالیشهر - شهر جدید عالیشهر در ۲۴ کیلومتری جنوب شرقی شهر بوشهر در مسیر جاده دلوار و در دامنه رشته کوه کلاتک و در جوار روستاهای زنجیره‌ای و همچنین در کنار جنگلهای مصنوعی و با شرایط اقلیمی بهتر از شهر مادر واقع شده‌است.
شهر جدید عالیشهر با توجه به وضعیت فیزیکی منطقه و عوامل دیگری همچون محدودیت توسعه شهری بوشهر به علت محاصره آب از جهات شمال و غرب، پایگاه‌های نظامی در جنوب و جنوب غرب، مراکز صنعتی از شرق و غرب و نیز محدودیت‌های ناشی از وجود نیروگاه اتمی و رشد جمعیتی بسیار زیاد شهر بوشهر با تأیید شورای عالی نظام معماری و شهرسازی انتخاب گردید.
شهر جدید عالیشهر با دارا بودن وضعیت فیزیکی مناسب و و عوامل دیگری که در بالا بدان اشاره شد و با هدف کلی جذب جمعیت سر ریز منطقه شهری بوشهر، پایه‌گذاری اقتصاد شهر براساس صنایع مطلوب منطقه و خدمات آموزش عالی، حفظ تعادل اکولوژیکی شهر و منطقه، ایجاد محیط زیست مناسب و … به عنوان مکانی مناسب جهت اسکان و سرمایه‌گذاری و همچنین قطب دانشگاهی در استان مطرح می‌باشد.
تاریخچه و مشخصات عالی شهر
این شهر که در سال ۱۳۶۵ مورد طراحی قرار گرفته‌است که در موقعیتی حدود ۲۰ کیلومتری شرق بندر بوشهر واقع گردیده‌است. باربری مشهد به عالیشهر - موقعیت‌های توسعه کالبدی شهر بوشهر در شبه جزیره با توجه به استقرار یگان‌های مختلف نظامی از جمله پایگاه‌های نیروی هوایی، نیروی دریایی و سپاه پاسداران و نیز رعایت حریم حوزه استحفاظی نیروگاه اتمی بوشهر ضرورت مکان‌یابی و طراحی شهر جدیدی را در موقعیت مناسب و قابل دسترسی مطرح کرد. بر همین اساس نیز شهر جدید عالیشهر با پیش‌بینی ظرفیتی حدود ۱۰۰هزار نفر و سطحی حدود ۹۰۰ هکتار طراحی و در قالب آن تهیه طرح و آماده‌سازی تدریجاً مورد تأکید قرار گرفت.
باربری مشهد به عالیشهر و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به عالیشهر - بوشهر - برازجان  - بندرکنگان - بندردیر -بندرعسلویه - آب پخش - اهرم - خورموج - بندردیلم  را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به عالیشهر،حمل بار از مشهد به عالیشهر ,
:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: